środa, 12 października 2011

Recenzja- Lakier SpaRitual do męskiego manicure

Dzisiaj chciałabym przedstawić swoją opinię dotyczącą produktu marki SpaRitual.
Chodzi o utwardzacz dla mężczyzn.

Kolor: matowy
ilość: 16 ml
cena: 35,30 zł ( na stronie EuroFashion)
Jest to utwardzacz zabezpieczający dla mężczyzn dający matowe wykończenie. Taki jest opis na stronie. A jak to wygląda w praktyce? W praktyce wszystko zgadza się z opisem. Osobiście bardzo zadowolona jestem z tego produktu. Po pierwsze szybko wysycha co jest dla mnie ogromnym plusem. Po drugie świetnie zaprojektowana gumowa rączka, dzięki czemu nie mam problemu z otwieraniem (czego nie mogę powiedzieć o innych lakierach).
Ponadto, świetnie wygląda na paznokciach (tak mówią panowie, którzy lubią matowe wykończenie, zwolennicy błyszczącego byli niezadowoleni).
Jeśli chodzi o cenę to jest dla mnie ciut za wysoka, biorąc pod uwagę, że reszta tych lakierów 
kosztuje ok. 22zł. 
Wady: Wad trudno mi się doszukać bo naprawdę nie mam zastrzeżeń. Jedyne do czego mogę się przyczepić to cena. Ale ona też jest znośna (kupowałam już droższe).

A na paznokciach wygląda tak:
No cóż, na zdjęciu może się trochę błyszczy, ale to tylko i wyłącznie z powodu oliwki do skórek, lakier jest naprawdę matowy :)

9 komentarzy:

  1. Ładny lakier ;)
    Zapraszam Cię (i wszystkich, którzy mają ochotę ;) do udziału w konkursie na moim blogu- do wygrania BONY NA BUTY ze sklepu Merg.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet o takim nie wiedziałam:)


    pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj rzeczywiście cena jest wysoka jak na lakier :)

    leffcio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj szczerze mówiąc wątpię czy byłabym w stanie namówić swojego mężczyznę do używania tego produktu ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo prawników. lekarzy i innych mężczyzn przychodzi na manicure który wykańcza się właśnie takim utwardzaczem, żeby dłonie i paznokcie były zadbane a nie błyszczały jak u kobiety :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne :)) matowe wykończenie chyba każdy mężczyzna woli od błyszczącego ;))
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma eurofashion ma przeterminowane kosmetyki sparitual bo wyprzedają magazyn i tylko firma beauty&spaexpert ma nowe i dobre do sprzedarzy kosmetyki tej marki, ponieważ jest obecnie ich jedynym dystrybutorem, przekonałam sie o tym sama

    OdpowiedzUsuń