poniedziałek, 3 października 2011

Recenzja- żel kolorowy NSI

Nabyłam właśnie żel kolorowy marki NSI. Po raz pierwszy pracuje na produkcie tej marki.

Kolor: copper (czyli miedź)
Gramatura: 9,5 g
Cena: 28,20 zł ( na stronie EuroFashion)
Jest to żel kolorowy do tworzenia paznokci na formie i tipsie. Przed rozpoczęciem pracy radzę go dokładnie wymieszać ponieważ pigment mocno koncentruje się na dnie. Jeżeli chodzi o gęstość tego żelu, to jest to moja ulubiona czyli średnio gęsty (nie leje się, ani też nie jest za gęsty). Świetnie się na nim pracuje.

Kolor tego żelu jest poprostu świetny, typowo miedziany, mieniący się w świetle. Pięknie wygląda na paznokciach.
Co do ceny jest to dosyć tani produkt ( mówimy o profesjonalnych żelach, a nie glutach z allegro), natomiast wysoka jakość.
Ale niestety ma też swoje wady a konkretnie jedną. Opakowanie jest przeźroczyste przez co bardzo łatwo może się utrwalić gdy położymy go w zasięgu światła UV ( pamiętajmy, że jest to również światło słoneczne).
Mi już się to przytrafiło. Przez nieuwagę położyłam słoiczek z żelem na oknie i niestety ta warstwa, która miała kontakt ze światłem utrwaliła się. Przez co produkt ten złapał u mnie duuużego minusa.

Podsumowanie:
Cena: 10/10
Kolor: 10/10
Opakowanie: 3/10
Gęstość: 9/10
Praca z żelem: 9/10
Razem: 41/50

1 komentarz: